דגני בוקר ללא תוספת סוכר
shutterstock_401429323.jpg

סוכר - האויב המוכרז על בריאותנו.

הוא נבדק ונמצא כקשור למחלות רבות בעולם המערבי כגון: סוכרת, שומנים בדם וכולסטרול,
יתר לחץ דם, הפרעות קשב וריכוז, פגיעה בשינה ועוד.

הוכח במחקרים, שככל שאנו חשופים אליו, בריאותנו נפגעת ביחס ישיר.

בוודאי כשמדובר בתזונת ילדים, יש להגביל צריכתו.

 

כאשר אנו צורכים במוצר תעשייתי ממותק פעמים רבות אנו נחשפים לכמויות סוכר לא מבוקרות ופעמים רבות מבלי שנתנו על כך את הדעת. הסוכר במוצר מעלה במהירות את רמת האינסולין בדם ובאותה מהירות הוא יורדת. כשזה קורה, הגוף מאותת לנו לצרוך סוכרים נוספים וכך נוצר כדור שלג, כלומר, תלות והתמכרות של המוח. ולכן ככל שנספק לו סוכר בכמויות כך הוא יידרוש אותן ויהיה קשה לצאת מהמעגל.

שלסוכר יש שימושים נוספים מלבד מטרתו כממתיק. הרבה פעמים הוא גם משמש כחומר משמר ומאריך את חיי המדף של מוצרים ואלה חלק מהסיבות שחברות עושות בו שימוש רחב כל כך.

לא בקלות אנו נאתר את הסוכר ברשימת הרכיבים כיוון שהוא מופיע בתחפושות שונות ובשמות פחות מוכרים כגון: פרוקטוז, סוכרוז, גלוקוז, לקטוז, לתת, סילאן, מייפל, עמילן, מולסה, או ממתיקים מלכותיים שונים. כולם מתפרקים לאנרגיה זמינה ומביאים את הגוף לתוצאה דומה עם אכילתם.

דגני בוקר אורגניים ללא תוספת סוכר

דגני בוקר מהווים קבוצת מוצרים, אשר בה נהוג להוסיף ממתיקים בכמות גבוהה במיוחד.

בשל הסיבות המוזכרות מעלה, בחרה חברת הרדוף לייצר שני דגני בוקר ללא תוספת סוכר מכל סוג שהוא. הושקעה מחשבה רבה בפיתוח המוצרים, כך שיהיו בריאים יותר ועדיין טעימים ואיכותיים.

האם משמעות הדבר שנגזר עליך לאכוול מוצר חסר טעם?

נהפוך הוא!

הדרך שחברת הרדוף מציעה, מאפשרת לך לשלוט ולבקר את כמות ואת סוג הממתיק שיתווסף לדגני הבוקר,

אם בכלל.

במנה ממוצעת של דגני בוקר קונבנציונלית יש כמות של כ-6 כפיות סוכר (כמות זו לבד מהווה הרבה מעבר לצריכה המומלצת היומית והיא נאכלת בארוחה בודדת!).

אם קיבלת החלטה להפחית את הסוכרים מארוחת דגני הבוקר שלך, באפשרותך להוסיף אליה פירות טריים, מייפל טבעי או דבש וליצור מתיקות נהדרת, שאינה גורמת להפרשה של כמות אדירה של אינסולין מהלבלב ומאתגרת את הגוף בהתמודדות עם רמות סוכר בדם בכל פעם מחדש.

בסדרת דגני הבוקר ללא תוספת סוכר של הרדוף ישנם 2 מוצרים:

קורנפלקס ללא תוספת סוכר

קורנפלקס הוא מוצר המבוסס על פתיתי תירס ובכך מהווה אפשרות לשימוש אצל חולי צליאק. מרקמו פריך והוא מוכר ואהוב בקרב הילדים. ניתן להוסיף אותו למשקאות צמחיים, לחלב וכן ליוגורט. ניתן להמתיק לפי הטעם עם דבש או מייפל טבעי, תוספת של פרי טרי חתוך לקוביות קטנות תשדרג משמעותית את ארוחת הבוקר.

טיפ נוסף – כיוון שהוא אינו ממותק ומאוד פריך – ניתן לרסק בשקית או במעבד מזון בפולסים מעטים לכדי פירורים, להוסיף תיבול גריל ולצפות איתו מזונות שונים, כתחליף לפירורי לחם, כך שהמזון יוצא קריספי  וטעים להפליא.

ברנפלקס ללא תוספת סוכר

ברנפלקס מבוסס על חיטה מלאה בתוספת של סיבים תזונתיים. מעודד את המעי לפעילות תקינה,
תורם לניקוי המערכת וליצירת נפח בה דבר התורם רבות לתחושת שובע לאורך זמן רב.

בקרה ושליטה על כמות הממתיקים ועל טיבם – משמעותית ביותר לשמירה על הבריאות.